onsdag 22 oktober 2008

JULBOK nr 2

Nu äntligen har jag börjat att använda min BIND IT ALL. Resultatet blev denna julbok.
Flik 1: Talar bara om vilket år hela julboken handlar om.

Flik 2: Allt jag kommer på som jag kan pyssla med inför julen ska skrivas upp under denna flik, annars är ju risken att man glömmer något.
Från och med flik 2 finns det papper att skriva på när idéerna kommer.


Flik 3: När någon berättar "det skulle jag kunna önska mig i julklapp" eller när man kommer på någon bra julklapp till en viss person kan jag skriva detta under denna flik.



Flik 4: Vem skickar vi julkort till? Ideer på nya kort osv.




Flik 5: Vad vill vi baka coh vilket julgodis vill vi göra i år?





Flik 6: Vad önskar jag mig i julklapp och till min födelsedag. Jo fred på jorden. Att alla får vara friska. Sen kan jag nog klämma till med någon scappbookinggrej.






Flik 7: Vilka gäster kommer, Vad ska vi ha för något gott på julbordet. Speciell lek eller?







Flik 8. Min födelsedag mellan jul och nyår, planer inför denna medmera.








Omslaget på sista sidan fick några pepparkaksfigurer utstansade på Revolution.









Inga kommentarer: