torsdag 4 december 2008

GÅVA 2

I tisdags den 2 december hade vi en liten scrappträff hos mig. Vi samlades för att stämpla upp.
Alltså kunna låna varandras stämplar och få lite nya bilder att färglägga.
Petra hade gjort varsin present till mig och Lotta. Här är bild på min. En liten ask med hemma gjord julgodis, tyvärr redan slut (den var sååååå god). Petra hade gjort en liten bok på ett mycket speciellt sätt. I denna bok är det meningen att jag ska skriva in en liten sak för varje månad under ett år. Den börjar i april då jag blev mormor. Sist i boken har Petra skrivet några fina rader till mig om att vara mormor. TACK Petra jag är jätte glad för min bok.





2 kommentarer:

Petra sa...

Tack för en trevlig kväll, Vibbe. Hoppas vi gör om det, det är alltid trevligt att umgås med er.
Kram

Anonym sa...

Vilken himla bra ide, det där med boken
kram lolla