söndag 11 januari 2009

AWARD


Vilken dag. Två awards på samma dag. Jag har även fått en av Lollashus. TUSEN TUSEN TACK kära lolla för detta.


Detta är "kriterierna" för denna award!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att spridda vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knyttas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Jag vill skicka denna utmärkelse vidare till:
Lotta (Lottas vrå)
Petra (Bits´n pieces)
Linnea (Linneas Blogg)
Lotta (L8s blogg)
Åsamia (Asamia Scrappblogg)
Karin (Karins pyssel och scrapp)
TinaStina (TinaStinas blandade kompott)
Och sist men inte minst Carina (Min stämpel och pysselsida)

6 kommentarer:

TinaStina sa...

Åhh tack gulliga du! Jag blev jätteglad när jag såg att du ville ge mig denna fina award!

Och jag håller med dig, visst är det jättekul att göra annat än julkort, och så himla fina de blev! Jag gillar Penny Blacks igelkottar grymt mycket.

Tack-kramar!

Anonym sa...

Tusen Tack!
*Kram*

Karin sa...

Tusen tack!! Så glad jag blev över denna fina award!!!

Lotta sa...

Tack så mycket!!!

Linnea sa...

Tack så jättemycket vibbe :D
Så glad jag blir när jag ser detta! :D

Kram Linnea

L8 sa...

Tack så mycket Vibbe!! Jag blev jätte glad - såg inte det förrän nu då vi varit iväg en vecka på skidsemester :)
Kram Kram