tisdag 3 februari 2009

FÖLJDER AV VATTENLÄCKA

Sitter nu och väntar på flyttbilen.
Mer än halva vårt hem ska in på magasin, så länge man håller på att ordningsställa vårt hem efter vattenläckan. Vi ska sova på vår ovanvåning, varpå där också får tömmas en del. I ett av smårumen på ovan våningen har vi fullt med redan packade kartonger, som vi magasinerar åt dottern under deras renovering av sin gård. Allt det ska också iväg så att vi kan bo där uppe. Tyvärr kan vi inte flytta upp köket, så vi får vara här nere bland borttagna golv och halvt bortrivna väggar, i alla fal när vi ska laga mat och äta. Och inte at förglömma värmefläktarna som skall torka upp allt. Jag hoppas att vi kommer stå ut dessa tre månader de säger att detta ska pågå.
Jag SKA INTE KLAGA, detta är matriella ting och alt går att ersätta.
Det kunde ha hänt mycket värre saker.
Jag ville bara beklaga mig LITE,

2 kommentarer:

Lotta sa...

Tänker på er...

Karin sa...

Låter jobbigt!!! Trevligt att det ska var scrapträff på Drivas.Jag är med och ordnar en scrapträff här utanför Trelleborg den 28/2. det finns fortfarande platser kvar.....men det blir kanske samma dag som ni ordnar???