onsdag 18 februari 2009

ORDNING OCH REDA

Jag försöker få ordning bland mina saker.
Det ska vara praktiskt hemma i mitt lilla scrapprum samt lätt att plocka med när man ska på scrappträff.
Nu tror jag att jag hittat en bra lösning till mina band.
En låda från IKEA 39:- där det fanns med avdelare så att man kunde dela upp lådan i tre lika stora delar. Lådans mått är 24 x 19 x 7 cm.
Jag skar ut hårdpapp i 6½ x 5 cm, dessa kunde jag linda banden runt samt fästa med ett gem. Så här blev resultatet. Jag blev ganska nöjd,
Jag ska bara bli färdig att ta av klisterlappen på locket sedan är det OK.










8 kommentarer:

Anonym sa...

Men det där var ett bra tips
jag har sånt strul med alla mina band
det där tar jag efter
ha det gott
kram lolla

Lotta sa...

Vilken bra förvaring! Skönt att få lite sorterat?
Vi hörs!

Anki sa...

Oj vilken fin förvaring VIBBE!!

Grodpapprena är köpa på Scrapaddicted!

Petra sa...

Love the idea!! Ska man ta sig en tur till IKEA kanske :-)
Många kramar

Pernilla ~Pillan~ sa...

Perfekt bandförvaring! har liknande men inte lika hög låda... och den behöver nog utökas.. ha ha
Tack för dina söta kommentarer på min blogg! tråkigt med er vattenläcka. Kram

Carina sa...

Hej!
Jätte bra tips på bandförvaring.
Väskkortet är super.
Skall ta ta i utmaningen från dig
har inte hunnit riktigt än.

Ha,det gott!
Kram!

Anonym sa...

Nu är jag här igen :)

Du har en liten utmaning hos mig...

kram lolla

Glimmis sa...

Vilken superbra ide!

Ha de

Kram //e