tisdag 2 mars 2010

SCRAPPTRÄFF

Jag måste bara berätta hur kul det är att åka på scrapträff. I helgen var det scrappträff i Halmstad Mimas ordnade. Tjejera från Mimas gjorde ett fantastiskt jobb. Vi var på demonstrationer och kurser nästan hela tiden. Ändfå fick vi gjort en del saker.
Jag skulle vilja framföra ett stort TACK till de som ordnade denna härliga träff.
Kul att träffa alla glada scrapptjejer från olika delar av södra Sverige.
På torsdag är det dax för vår vanliga scrappträff ska bli sååååå kul att träffa tjejerna igen.

6 kommentarer:

annmari sa...

Ja visst är det kul att vara på träff :-)Nu ska jag kika runt lite på vad du gjort

Anonym sa...

Hej Vibbe! Tack för din härliga kommentar på min blog....Det var superkul att träffas....och visst var det en underbar rolig träff....Mimas ska ju ha en 2 dagars i hyllinge åxå den 1 å 2 maj...kommer du dit då?...jag tänkte jag skulle försöka få med mej Jannike dit...fast det hänger nog på om vi hittar sovplats eller inte tror jag...

Ta hand om dej
kram lone

Rosjen sa...

Det finns något i min blogg till dig!
Kram
Jannike

Carina (62CarinaZ) sa...

Så roligt att ni hade det bra.
Kram
Cina

Linnea sa...

Det låter verkligen som om ni hade det roligt :)
Längtar också sååååå mycket tills imorgon!
Kramíz Linnea

L8 sa...

Tusen tack för lånet av nattmössorna!!! Det var absolut pricken över i:et på pyjamaspartyt.
<3 <3 <3
L8