söndag 30 november 2008

GÅVAN

TACK Lotta.
Om du visste vad det värmde.
När man känner sig nere och tycker allting är jobbigt.
Vad händer då. Jo det ringer på dörren och där står Lotta.
Lotta som visste att jag har haft en tuff tid kommer där som en liten ängel och lyser upp min tillvaro. Och det sötaste av allt hon hade med sig ett fint kort och en adventskalender till mig som hon hade gjort speciellt åt mig. Det är första gången i mitt liv jag fått en paketkalender och gissa om jag är nyfiken på att få öppna mina små lådor. Jag måste få visa er alla hur fin min kalender är.
TUSEN TACK LOTTA.



























3 kommentarer:

Lotta sa...

Gåvan har hittat hem...!

Karin sa...

Härligt med vänner som finns där när man behöver dem som bäst!!
Tack för kommentaren och vad kul att hitta till din blogg. Här var mycket fint! Kommer tillbaka.//Karin

Carina sa...

Vilken underbar present du fick.Var glad åt sådana vänner för de är vänner.


Kram!