lördag 22 november 2008

JULKORT

Ett par julkort.


5 kommentarer:

Anki sa...

Jättefina kort Vibbe! Fint stämpelmotiv :)

Tack för kommentarerna i min blogg de värmer!

KRam Anki

Lotta sa...

Fina kort. Gillar pappret bakon (under) pepparkakorna.
Tack för alla dina fina kommentarer hos mig.

Kram Lotta

Anonym sa...

Nu är jag igång igen.
Hoppas snart få se dig på en av träffarna som arrangeras.
kramisar

Veronica sa...

Hej!

Blev jätteglad när du hade varit inne hos mig och skrivit om mitt blomkort! Tack för din söta kommentar!

NU har jag äntligen haft tid till att lägga in en beskrvining om hur man gör den där blomman. Välkommen in och titta och tveka inte att fråga om du undrar något!
Ha en trevlig helg och 1 advent.

Carina sa...

Hej,Vibbe!

Vilken fin blogg du fått till och korten är super.
Tack för titten och hälsningen hos mig!



Kram!